? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, May 28, 2009

dOt...dOt...dOt...

adess adess adess... aku tensen!!
arinie asik kene bahan jerk ngan
mmber2.. firstly, gewammmmm
gyla2 ngan ayah aq!! arghhh!! mentang2
barca menang pastu kne uat keja amal..
kene bas0h kete beliau!!! ape nie?? selalu
ant0 g w0rkshOp jerk.. tapi kali nie save duit
beliau sebab aku yg kene bas0h!! adess..
sungguh teramat malang.. [tp dpt pahala :D]

pastu kat sk0lah plak, bel0m lagi
kakiku melangkah mas0k ke klas dengarla
suara2 sumbang kat blakang
"bo0o0o0 MU kalah!! bo0o0o0o0"
adess!! pagi2 dah uat aku marah!!
gewammm!! meng0m t0wl la mmber2
aq nie.. arap s0rang due jew yg back_up aq..
yg laen hampehhhh!!


aku gewamm ngan k0 hafiz!! shafiq!!
faiz!!! amar!! fitri!! dayana!! atikah!!
aaaaaaaaa k0rang sume nie jaat!! jaat!!
jaat!! sedeyh.... T_T..
aku dah tawu MU kala...
s0, tapayala susa2 k0rang na replace
kat aku bnyk2.. aku ta sanggup
dengar.. sikit2 sudaa la..
aku p0n ade prasaan gak..
cuba k0rang berada kat
tmpat aku.. ape k0rang rase?????
jawab!! mesti sedeyh kan kene
kutuk? kene bahan? kne bahan cam
aku nie r0b0t yg mcm tade prasaan
uwaaaaaaaaaa shedeyh~~!
seb bek BARCA menang...
kalaula kalah.. lagi ter0k agknya
aq bahan k0rang..
tapi itu hanya kalau sahaja.. :'(

lagi tensen!! mas0k CB.. kene lagix!!
"Bo0O0o0O oren.. Bo0O0oo0
MU kalah...!! BO0o0O0"
chOx!! anda jaat!! kerul p0ng!!
jaat jaat jaat sumer jaat!!!!!!!!!!!!!!!!...
kat ym p0n kene.. aq buat
invisible p0wn ader 0rg mnganggu
jgk.. huh!! sangatlah tidak aman
kehidupanku buat masa ini!!~

t0 abg acap: mungkin anda telah
meredhakannya.. jgn shediy2..
teruskan perjuagan anda mecari ilmu..

t0 abg capit: sab0 jela yerk..
beginilah nasib kite...
paling penting gl0ry2
tetap bersama anda..

tO liyana dan anira: thanx al0t
c0z back_up aq tyme 2
even ta seberapa, k0rang
ttp sahabat aq!! yeahhh!!

tO apex and sapik: k0rang nie
mmg fanatik MU.. bag0sh2..
skurang2nya aq ader geng.. hahaha
k0wang mmg terer.. even kena bahan,
k0rang still mach0
co0l and mmg gentleman gyla..
aaaaa jgn kembang.

tO zarm: gagal sekali bukan bermakna
gagal selama-lamanya.. ingat 2^^

tO radzi: <--he's n0t mY BF.. but, i luv
his attitude,his smile, his advice,his
kidness and the times we laugh t0gether..
I guess i fell in luv with 0ur FRIENDSHIP~
u r my frenz p0reber.. gl0ry2 radzi :D

tO radzaey: awk jaat!! kate padan muka!!
celsi 2 lagi padan muka!! skurang-kurangnya
MU dapat mas0k
final!! arghhhh!! panas2!! h0wt!!!

tO BoSh: apa yg anda perkatakan
itu mmg benar :).. apa yg b0sh kata?? xD

tO syamsuri dak CB: thanx al0t c0z
meny0k0ng saia
selama ini walaup0n tdk
mny0k0ng MU..
i'm appreciate it!

but...., even kalah, MU alwaysz p0wer in my
eyes and the best in my heart.. :)

dah le 2... aq tataw lagi na ungkapkan
macamne prasaanku ketika ini... T_T..

sedeyh........ kechewa........

0 comments: