? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, May 16, 2009

16 MaY 2009, SaBtU~

pagi2 aku bangun pastu t0s capai nset aku..
then, aku ant0 mesej kat ckgu2 kesayangan aku
wish ary guru laa...
pas 2 mesej2 jela pape yang pat0t
ade gak aku merepek2 sikit ngan ckgu aku neh xD
laju sahaja mereka reply mesej..
agaknya ckgu2 aku nie penat layan mesej aku yg
panjang berjela-jela dan banyak kegilaan k0wt,
bab 2 reply laju2 supaya cepat masa berlalu..

ekekekke..

petang lak aku study.. huh! isnin exam math
nampaknya aku kena buat latihan bnyk2 laa
banyak bab yang mas0k wo0o0~
aku nie da la x minat math~
apekan daya.. kene gak blajar math untuk
masa hadapan.. huhu... penat gak aku pikir2 jalan kira dyea..
aku nie kal0 aku dapat cari jawapan yg betul untuk 1
s0alan math, aut0matik minat aku jadi bertambah..
tp kal0 da kira2 x jugak dapat jawapan, mula aku
na fed_up! then, ape lagi?? tutup tr0s la buku
style aku mmg cam 2..wakakakakak
cemaner na maju kan kal0 camnie prangai aku?
aper la k0 neh aniz!! sengal sahaja~

sO, aku akan cuba perbaiki kelemahan aku..
0kela papai.. na uat latihan math jap^^
isnin exaaaaaaaaaaaammmm!! nerbes2!!!
xleh la 0n9 camnie.. huhu x pe xkesah
study lebeh penting~~! x gitu?? heeeee~!


0 comments: