? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, May 3, 2009

x PeGi sKoLa :p

arinie pada taikh 4 mei [9 jamadilawwal 1430H] iaitu pada
ari senen, aku x p sek0lah..No School 1
sebab apa? suka aty akula aku xm0 p.. ekekke~
xderlaa.. sebab arinie ujan lebat sgt2..Rainy
aku nak pegi sk0lah, tapi takdir telah menentukan bahawa aku tdk b0leh pergi ke sek0lah..
nak wat cemaner an.. aku dengan semangatnyer memaikai baju sek0lah lengkap dengan kasut sk0lah sumer tetibe aku teng0k jam..
fuhhhh!!
dah lewat aaaa.. ujan masih lagi turun dengan lebatnya..
Checkered Flag <---- kalaulah aku ader keter.. msti da sampai lamer dah..
[alamak! terlebih sudey...] hehe..
aku pasrah jer lalu aku mas0k balek ke dalam rumah dan menelef0n mmberku
tut...tut...tut... please try later!! arghh!! tensen! lalu aku p0wn mencuba kali kedua....,
nomb0 yang anda dail sedang sibuk, sila cuba sebentar lagi..
#dush3!! hempuk gak tep0n neh~
time nie gakla k0 na seb0k anira..~
haisyh!! sab0 aniz sabO....
aku x berputus asa lalu aku mencuba buat kali ketiga..
tetibe terdengar lagu didendangkan di cuping telingaku..
~♫♫♫jangan2 kau men0lak cintaku jangan2 kau ragukan hatiku..
ku kan slalu setia menunggu untuk jadi pacarmu ♫♫♫..~
♫♫♫~lalalalala~♫♫♫
chaitttt!!!
kalerint0n samer ngan aku.. tiwu ker ape p0mpuan nieyh..
tapi xper.. sehati sejiwa la katakan..
sekian lama aku mendengar lagu 2 tetiber ader suara menyahutnya..
anira: "hello"
aniez: "hello"
anira: aaaaa ader apew tep0n aku pagi2 nieyh??
aniez: weyh, ang tengah tid0q ka s0re len macam ja..
anira: a...a...a...a... [tergagap2]
aniez: weyh!! aku nak gtaw ang nie.. aku ta p sk0la k0wt.. ujan lebatla..
lagip0n skunk da lambat da.. ang nak p gak ker??
anira: erm.. aku p0wn rasa x p k0wt.. kat cinie p0n ujan lebat gak..
aniez: erm.. 0kela kal0 cam 2.. ader gak geng x p sk0lah.. hahaha
anira: tadi aku ada call Liyana. dyea ckp dyea p0n x p k0wt..
aniez: chantekkk!!! ader lagi geng x p sk0lah... pat0tla aku
k0l ang tady bz jaa..
anira: 0kelaa aku nak sambung tid0w nieyh.. ngant0k lak.. ujan2 nie sedap wo0oo tid0w..
aniez: cehh!! 2 jela keja ang.. dari dulu smpai skunk tid0w je taw.. tapi badan x naek2..
0kelaa.. k0MpoM taw x p sk0la~ kalO Liyana tetiba ubah fikiran nak p sk0lah jangan bagi!! kata aku x bagi dyea p taw!!
[jaatnyer aku.. akkakakak xD!]
anira: 0ke2.. babai... MuaH3x!!~LuV u... hehe...
[psssttt..! beliau nie mmg camnie... tapi beliau nie mukan les 0ke..!~]
aniez: MuaH3x!!~ LuV u to0.. ekekkeke
[layan jerk.. mmber2 jer p0n.. think +ve kay]

lalu aku p0n menyalin pakaianku.. aku tataw na buat ape.. s0, aku 0n9 la...

aku bukak cb kampung.. ramai jugak manusia2 pagi2 neh..

aku melihat keadaan sekeliling.. hmmmm.... rasenyer ader yg xkena nie..

melihat keadaan bilikku yang agak menyedihkan lalu aku

p0n kemas la bilik aku neh~~..Making The Bed

lepasz2 aku kemas aku p0n dud0k menghadap PC aku balek..

aku ceting la skit2.. pas 2 cemane tah tetiber leh men pantun2 dua kerat ngan mR.cHoCoLaTe a.K.a ChOc.. tah papew punyer pantun.. biler pikir2 balek.. lawak arh!!kal0 ckgu BM aku dengar pantun aku mesti diea ketawa guling2.. akakkakaka..

saya bel0m surrender wahai ch0c!! tader sesaper MENANG 0ke~hoOohoOo

sekian lama berpantun-pantun akhirnya pantun 2 terhenti dengan sendirinya..

penat gak pikir nak wat ayat yg sesuai .. merepek2 punya pantun p0n ader..

2x5, 5x2 B-)

lanx lar.. heheheh.. pas 2 aku YM jap dengan CaPiT kaMeKazE..

YM ngan beliau nie mmg banyak gak merepek2..

sekali sekala kita perlu merepek untuk menghiburkan hati...

xkan nak seRyes sentiasa k0wt.. b0san la kal0 cam 2.. tOi x? huhu

aku nak wish EpPy BuRzDaY tO0 BoSsMoNkEy~

~S0wY LaTe WiSh~

epPy2 selalu yekk~~ :D!~







0 comments: