? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, May 5, 2009

MaCaM-MaCaM... [5 MaY 09]

hari nie, aku rasa b0ring sesangat kat sk0lah...
entah knaper.. mayb sebab radzi dengan apex tak datang sk0lah..
termas0k hanim jugak~~
selalunya kalau di0rang mai msti ade jer aktiviti lam klasz..
kal0 ckgu x mas0k msti men macam2..
gelak2 laa.. jerit2 la.. syOk oOOoOo xD!
[radzi,apex and syafiq] <---di0rang nie rapat
tapi arinie syafiq jer yang mai sk0lah..
apex ngan radzi x mai plak.. tah aperlaa sebabnyer..
macam berpakat jer di0rang nie.. sO,
tinggalla syafiq sOrang2..
cian dier... teng0k cam b0san jer..
tapi el0klaa kelmarin, [iSnIn] radzi mai sk0lah, apex ngan syafiq lak x mai..
tp arinie sapik mai sk0lah, radzi ngan apex lak xder..
agaknyer es0k, apex s0rang jer k0t yg mai sk0lah.. ahhaaha
ingatkan sapik nie bler xde geng senyap jer..
tp sangkaanku meleset~~ HyPeRaCtIvE dier cam biasa gak
wal0pOn sahabatnyer yg dua 'ekO' 2 x dtg, hobinya kacO org
ttp berjalan seperti biasa..
lepas rehat waktu tassawur islam kitOrang sumer kena pergi
ke kelasz sebelah.. bergabung skali ngan kelas arif.. mmg slalu cam 2..
biler waktu tassawur je msti camp0 skali 2 klasz..
sebab apa?? sebab ckgu kit0rang lagi s0rang 2 eXiDeNt..
terpaksalah belajar ramai2.. bising 2 xpayah nk cakaplaa..
nama p0n camp0 klasz, mmg la bising..
lagiPoN yang bising 2 kit0rang laa.. ngeh3:p
tyme tengah khusyuk belajar 2.. aku teng0k sapik nie d0k ushar2 aku..
aku pOwn uat duNnO jer sebab aku taw mmg perangai diea cam 2..
"pSsSsSsttttt!! aniszzz!"
aku dengar sapik pangil nme aku..
aku uat dUnNo lagi..
"Oiiiii aniszzzz!!"
[sambil memegang maker pen aku dan memusing2 maker 2 dgn slumberz]
aku p0n ToLeh laa..
"uittttttt!! maker pen aku!!"
[pelan2]
"nak ker?? meh singgit~~"
"tapaya na ngada!! meh laaa!!"
"tamO bagi sudaaaaa"
[sambil geget maker 2]
"uiiii!! jgn la geget!! geli aku teng0k"
sekian lama penat aku puj0k diea.. aku p0n diam sat..
penat aku jer..aku bukan dekut, tapi aku xske lar..
diea menyalahgunakan maker pen 2.. c0nteng meja la..
c0nteng kas0t la.. vandelizem tOi..! dah la mmbazir,
aku nak guna maker 2 naty uat fOlio.. ingat aku cOp duet ka na
beli maker pen setiap kali na uat fOliO??
"nah la weyh amik balek maker hg xlaku!"
[sambil mmbaling]
"haisyhh!! baru na bg.. td bkn men ckp na
bawak balek laa aper aaa"
[sambut dgn slumberz]
"erk.....~~"
[beliau nie mmg suka sgt dgn prkataan erk!!~~]
"dah lap ke blOm hg geget tady??"
"dah kOwt"
"hisyh............."
pujOk punya pujOk akhirnya dapat gak~~
lamer gylaa baru na bagi... penat aku!~
tp yg aku geramnyer diea geget2 maker pen 2..
ngOtOr tOi la... sabaq jelaa ngan diea nie...
sebenarnya dari pada ary 2 lagi diea minx maker aku xbagi..
huhu.. last2 diea amik maker 2 tyme waktu rehat~
lepas rehat liyana lak jadi mangsa.. cian kat liana kne kacO..
aku dok sebelah liyana nie xmampu na uat papew..
xlarat da na tegO diea.. sat g x pasai2 ngan aku lak diea kacO~
xsker!! xtaw dOk diam2 tOi la beliau nie.. merimaskan!!!!
permintaan: iqy! <--nie haa!! name anda~~ sy da selitkan nama
anda daaa.. dun w0ry!!~ saper lagi na surO sy selitkan nama anda
sila infOrm cepat2 seblOm trlambat kay..
iqy! iqy! iqy! iqy! iqbal! <--nama anda nie..
[ngeh3 <--iqy sengeh!]
p/s: apex 2 name diea shahril ezry, tp tah npew 0wg pangel diea apex
aku p0wn tataw.. padahal muker xnmpak cam apex p0wn..
sket punya hensem dpt gelaran apex.. seb bek aku x tergude.. lalalalalalalala~~xD!!~~

0 comments: