? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, June 8, 2009

MeNiRu^^

erm...teringat aku tyme ary last exam,
ta cilap aku ary khames k0wt..
lepas rehat ader last exam subjek
science paper 2..then, exam p0wn
bermula la cam byase..
hurm.. s0alan dy agak mencabar jgkla..
tp seb baek taj0k yang aku study 2 kuar..
s0, x la susa sgt sebab aku dah prepair awl2 da..
Lain plak ngan mmber2 aku nie..
aku teng0k s0wang2 muke xubah cam sardin
jerk.. haha.. sume nampak blurr sahaja.., tady
tyme paper 1 mukan maen c0nfident lagy jawab
smpai aku panggil kuat p0wn ta denga~


dua jam kemudian...

Liyana: psstt...! wey aniz, blakang skali apa??
aku: aaaaaaaaa... alc0h0l effect an b0dy c0ordianati0n~
Liyana: aduiii!! x denga la! ulang2!
aku: alc0h0l effect an b0dy co0rdianti0n la!!!
Liyana: 0uh.. 0ke2 thanx^^



tiba2.....

cikgu: 0kay semua sila semak kertas s0alan.. please answer all
questi0n.. jgn tinggal 1 pon.. kalau tak nanti rugi markah..~
radzi: aniz2.. blakang skali apa??
aku: aduii!! tnya liyana aaa... adesh!
radzi: ala..!! cpat laa plis..~~


memandgkan radzi brada jauh sikit drpd aku,
lalu beliau p0n meng0yak 1 kertas dan menulis
s0mething kat atas kertas 2 then beliau baling
kertas 2 kat aku.. aku p0wn amik la krtas 2
smentara cikgu tngah ckp talif0n

ngan sape ntah.. tanpa brlengah lagi

aku baca la ape yg dy tulisz 2..

"aniz, pat la!! jwpn blakang skali apa?? plisss3!!"

huh! aku p0wn tulisz la camnie
'alc0h0l effect an b0dy coordinati0n 'KOT'

atasz kertas yg beliau bagi kat aku tady 2uh!~


lepas tuuuuuuu....

sapik: uiii radzi, meh sat ketas tady 2!
radzi: nah2[sambil baling dan diperthatikan 0lehku]

sapik p0wn menge'past' kertas tu kat anira juga

merupakan sahabat baek aku di0wang p0n

tanpa berlengah menulis jawapan kat dlm
kertas s0alan.. lepasz waktu exam. x sangke lak cikgu na check
paper kit0wang.. mayb cikgu tyme 2 dah syak yg
kami meniru.. huh! sabaq sahaja...~~

cikgu: aniz, radzi, liyana, shafiq and anira! please c0me here!
k0rang meniru ye?? jwpan mcm same je??
radzi: err.. mne ade cikgu...~~
cikgu: abistu nape jwpn mcm same je?? nie ha!!..
"effect an b0dy co0rdinati0n k0t".. apesal sume ade tulis k0t2
kat blakang 2?? nie c0nfirm tiru nie...~
aku: adeyh, apesal la sengal sgt mmber2 aku niy.., yg p
tulisz k0t2 kat blakang 2 sape sur0?? bendul t0wl la.. adess
Liyana: kant0i pulakkk!~
aku: entahla..di0wang la nie na tiru sgt.. huh!
sapik: kant0i!! kantOi!! kantOi!!
anira: cemane nie weyh?? tak0wt aaaaaaaa~~

akhirnya....

cikgu: Haaaaaaaa!!, berdiri la kamu semua smpai balek..~
eh.., berdiri atas krusi Okay!
aku: atas kusi ke cikgu??
cikgu: yes!
aku: yela2... :(
radzi: atas lagi pade kusi xde ker??
cikgu: eyh bdk nie.. menjawap plak die.. suruh berdiri kat
tengah padang 2 kang baru taw..!
radzi: heeeeeeeeeeeeeee [sengeh mcm kerang busukk]
anira: takut la cikgu naty kene kipas caner??
cikgu: 0wh.. taw plak tak0t.. meniru xtaw plak takOt?? ape nak jadilaa..
sapik: Oiiii berdiri jela.. jgn bnyk s0ngeh..
satg kne berdiri kat padang lagi susah..
aku: aaaaaaaa met0l 2..!! jum la berdiri~~!



dengan gaya slumberz dan xmalunya kami p0n

berdirila atas kerusi... wakakakkaka mmg

kelakar t0wl larh.. lame x berdiri camnie..

teringat mase last kene denda berdiri
tyme sek0lah rendah darjah 3 dulu..
lawak+best+malu+padanmuke+entahla....

yang aku herannya, napela mmber2 aku nie sherngal
sangat.. di0wang salin jawapan yg aku tulis dalam kertas
2 sebijik2 plak 2.. yang pergi salin "k0t2" skali tu apesal??
aku tulis k0t kat blakang tu c0z aku ta

pasti jawapan 2 bet0l ke x..
sebab 2 la aku tulis k0t.. yg p tiru 2 mmg pintar t0wl la.. xD
mmg nampak sangat la kite meniru.. hurm...

aperlaaaaaaaaaaaaaa~~

0 comments: