? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, April 28, 2009

~~BaNgOn LaMbaT^^~~

MyHotComments.com
MyHotComments


HurM...
arinie pada tarikh 28/4/2009.. [jamadilawal 1430H]
aq mangun lewat...
mayb cebab aq titOw lambat cangat k0wt~~
[tapi sbElOm NiE lmBaT ok JeR]
biasanya aq akan bang0n puk0l 5.30 pagi unt0k pegi skulah
tapi arynie terlajak puk0l 6..
kal0 ikUtkan puk0l 6 tu mmg awal lagi..
tapi disebabkan rumah aku yang agak ja0h drpada sk0la
kire da lambat da la 2...
lepasz2 aku bersiap jer[ala kadar sahaja cebab da lewat]
aku ter0s mendapatkan ayahku lalu
aku sur0 ayah aq anta aq g sk0la.. tp permintaanku
itu telah dit0lak mentah2..
tapi taper.. aku faham~~ ayah aq ader hal sket hari nie.
terpaksa lar aq g sk0wl naek bas RaPid wal0p0n dah lambat..
na naek m0t0? lesen ader kew?? [tader2]
sk0la aq dah la ja0h.. jalan sesak plak 2.. ta brani aku..
kang kne saman teRyak gak aku kat cituw~~
ta sab0 aq tunggu jumaat nie.. [ary pekerja B-)]
um0r aq da cuk0p !! :D [b0le amik lesen!! yeahh~~!]
sesampainya aku disek0lah.. aq lihat sumer student2
berkump0l kat tapak perhimpunan..


aq dengan slumberznyer jalan wat dunn0 jerk..
malu 2 mmg ada... tp aq ta kesa..
sekurang-kurangnya wal0p0n da lambat aq pegi jugak sk0la..
lagip0n bukan aku s0rang jer yg datang lmbat.. ader lagi makhluk2
yang naek bas rapid samer ngan aq.. di0Wang 2 p0n lambat jgk^^



aT-10-TiOn!!~ bangunan kat dlm picx nie mukan skewl aq~~
yg nie sk0la rendah 'SERI PERMAI'
sk0la kit0wang berjiran l0lxx.. padang nie sk0la aq
pnye padang lar.. tp banggunan 2 mukan.. banggunan
kit0wang sebela kiri.. lagi santek dan
cun pade banggunan neyh... hahaha
nie gambar CP2 jerk...



"ha!!!!! yang lambat2 nie berkump0l dekat padang sekarang "
[cikgu diseplen mmberi arahan!!~]
aku dah agak dah.. kal0 lambat mesti kne dud0k kat padang..
0pss!! bukan dud0k, tapi berdiri..
abes2 perhimpuanan jer kit0wang yg lambat nie ta dibenarkan balek klas lagi..
mayb kit0wang akan kene denda.. denda ape terpulang
pada budi bicara ckgu 2 sendiri lar,,
kal0 ta denda, kne r0tan, kal0 ta r0taN kne DEMERIT~
aq sedikit p0n ta nerbes~~ hahaha
lepasz jer sumer student balek klasz maseng2
kit0wang yg lewat nie kne beratUr pnjang..
kat padang 2... [macam ketapi]



WOooO!!!!!
barisan dak laki pnye la panjang..
hahahahha bdak2 laki setiap ary mesti ada yg datang sk0la lewat
ta kiwe lar p0m 3, p0m 4 0r p0m 5 and 6
sumer same jew...


p0m 1 and 2 terkecuali c0z di0wang sesi petang ~~~
barisan p0mpuan plak taderla panjang cangat..
time 2 cikgu disiplen akan s0al s0wang2 knape datang lewat~~
s0, kne lar bagi reas0n yang munasabah dan mas0k akal..


kal0 cakap bangun lambat 2 memang reas0n 2 takan diterima
cebab alasan 2 dah lap0k!! [ckgu kater cam 2]
dipendekkan cerita~~~~
aku kena r0tan!!! Bravo!

aDeShhh!!!!
ta sakit p0ng... wahahahhaha
aq bagi alasan yg aku bag0n lambat [memang ta munasabah]
tapi mmg 2lah hakikatnyer.. [ta perlula na kelent0ng~~]

aku kene r0tan pelan jerk..
sebel0m 2 aderla sket ceramah pasal dtg
lewat yg na kne dengar.. [sab0 jerk]
bagi aku la kan.. kal0 na r0tan cam 2 bek tapaya r0tan
tader kesannye p0n... ta saket langs0ng!!
r0tan cam tader tulanglaa!!!...~
maser ckguw r0tan aku 2 kan...
muker aku k0mpius jerk..


inatkan ckgu just testing2 jer mase 2..
hahahahha.. mayb m0od ckgu shamsul
tengah baek time 2.. sebab 2 lar puk0l
cam 0rang ta makan sebulan... eheheheh
akulah 0rang first yg hul0q tangan kat ckgu s0h r0tan..
[na tunj0k terer plak aq neh~~] hahahhaha




urm...
dah la... kl0 na citer dari pergi sek0lah
smpai balek sek0la mmg ta cempat..
aku p0ng da ta larat da na taip..
ader kejer sk0la l0m ciap agi nie..
F0LiO Bm~~~~ [khammes nie na kne ant0 daa...]
n0ta sejarah~~~ [mind map ta uat agi]


zZzzZzZZzZzZz...













0 comments: